۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
تستوسترون مهم‌ترین هورمون مردانه است که بعد 40 سالگی در مغز تولید نمی شود |  در این صیفی آن را مصرف کنید
بازدید:۵۹۲
صد آنلاین | دانه های کدو تنبل به اندازه ی دانه کنجد و دانه آفتابگردان رایج نیست، اما درصورتیکه قصد افزایش سطوح تستوسترون را دارید، مصرف این دانه های کدو تنبل ممکن است ارزشمند باشد. دانه های کدوتنبل سرشار از چربی غیراشباع بوده و تامین کنده ی موادمغذی بسیاری برای کمک به افزایش سطوح تستوسترون است.
کد خبر : ۱۱۱۹۹۳

 دانه های کدو تنبل به اندازه ی دانه کنجد و دانه آفتابگردان رایج نیست، اما درصورتیکه قصد افزایش سطوح تستوسترون را دارید، مصرف این دانه های کدو تنبل ممکن است ارزشمند باشد. دانه های کدوتنبل سرشار از چربی غیراشباع بوده و تامین کنده ی موادمغذی بسیاری برای کمک به افزایش سطوح تستوسترون است.


تستوسترون اصلی‌ترین هورمون جنسی در مردان است که باروری، توده عضلانی، توزیع چربی و تولید گلبول‌های قرمز خون را تنظیم می‌کند.

 

زمانی که میزان تستوسترون کم‌تر از حد عادی در بدن می‌شود، سبب هایپوگنادیسم یا ناباروری می‌شود. با این‌حال منابعی وجود دارند که افراد می‌توانند کمبود تستوسترون خون خود را جبران نمایند.

 

 

کمبود تستوسترون در بین افراد، در حال افزایش است، به‌طوری که نسخه‌های مربوط به دریافت تستوسترون از سال ۲۰۱۲ افزایش پیدا کرده است.

 


 

 

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها